mandag 3. september 2012

Helgetur til Musebo.

Litt forsinket, men en liten oppdatering på helgens overnattingstur har jeg lyst til å dele med dere! :)



Et sted, i skogen utenfor Skien, ligger det en liten tømmerkoie. Denne koia blir ikke brukt av de som eier den, så en av mine mange svogere og fruen hans bruker den litt sånn sporadisk. Siden de/vi bruker den, så blir det til at man gjør noen oppgraderinger innimellom.



For eksempel, så fikk det gamle stuegulvet vårt nytt liv som "soveromsgulv" på "hytten".
Jeg synes jo det er kjempeflott når ting kan brukes på nytt isteden for å bare bli dumpa på dynga, når det egentlig er fullstendig brukbart! :)



Det ble bål til langt på natt, og musene måtte nok sove utendørs, siden vi inntok hytta for natten! :)

Jeg har vel egentlig lovt å komme med et innlegg fra stua i dag, men siden elektrikeren kom på besøk igjen i dag, så står ting litt midt på gulvet i dag. Men, viktigere å få ferdig alt enn å skrive blogginnlegg vel? (Det er ihvertfall noen som mener det... ;) )

Nå er det natten her, snekkerkjærsten sover faktisk allerede så det er bare meg igjen!

God natt, sov godt og drøm søtt! 

Klem
Vibeke

1 kommentar: