mandag 10. september 2012

Headeren min!

Fabelaktige Maia, med bloggen Fabelaktig, inviterer til utfordring denne måneden.
Hun vil høre historiene bak headerene rundt om i blogglandia, dette er historien om headeren min;

Flere forskjellige headere har prydet bloggen, og flere av dem har jeg fått hjelp av min gode venninne iVinduskarmen til å lage. De var fine, og jeg var fornøyd med dem. Men så leste jeg tips hos Fabelaktig om hvordan lage header, og å bruke PicMonkey. Da satte jeg meg ned og lekte litt selv, og endte opp med den jeg har i dag.

Jeg elsker roser, de gir meg en følelse som er vanskelig å beskrive. Det er bare noe med dem som griper meg, enten de er hvite, rosa eller dyprøde. Stadig vekk prøver jeg å kjøpe andre blomster, men roser er det jeg ender opp med som favoritt hver gang, så du finner veldig ofte friske roser på bordet hos meg, og du finner også en busk eller tre i hagen min.
Skrifttypen jeg har valgt skal illustrere navnet, med myke levende linjer.

Rosene er med nedover i layouten på bloggen, for å skape helhet. Og rett og slett fordi jeg synes de var så fine! :)

Vil du også fortelle din historie? Del den med Fabelaktige Maia her

Klem
Vibeke

2 kommentarer:

  1. Kjempefin header! Veldig gøy med denne utfordringen som gir et innblikk i andres bloggnavn og valg av headere :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Skjønner valget av blomst da jeg har roseprydet header selv i år.
    Dus, ren og fin, og med god helhet av knappene som matcher. :)

    SvarSlett