onsdag 12. september 2012

Badet

Da var endelig badet såpass ryddet for verktøy og diverse dill dall, at jeg fikk knipset noen bilder!


Siden badet ligger vegg i vegg med vaskerommet, og rett innenfor ytterdøra, så er det fort gjort at dette blir lagringsplass for diverse under oppussing av andre deler av huset! Men, nå begynner prosjektene å lande, og vi har fått badet tilbake! :)


Søt krok fra Lucky Duck passer på hårstrikk og armbånd... 


Og endelig! Jeg har lett overalt hvor jeg har sett baderomstilbehør, og ikke funnet noe jeg har falt helt for. Helt til jeg var innom H&C her om dagen, og den bare sto og lyste mot meg... Koppen til tannbørstene!
Uansett hvordan man vrir eller vender på det, så er ikke tannbørster fine. Men med denne koppen fra Tine K Home ble jeg fornøyd. Nå synes jeg tannbørstene ble en dekorativ liten "bukett" på badebenken! :)
(Mangler bare noe å "gjemme" tannkremen i, det funker ikke å sette den i skapet når man bor sammen med snekkerkjærste og minstemann!)

Nå er det natta her i levendehjemmet. Må prøve å få noen minutter på øyet i natt, 
på tross av at baken er helt blå etter behandling hos fysioterapauten... 
Sov godt, og drøm søtt!

Blogges snart igjen! 

Klem
Vibeke

1 kommentar: