onsdag 26. september 2012

Drømmer

I disse dager er jeg på et kurs i regi av Sykehuset Vestfold. Kurset handler litt om det å kjenne seg selv, finne tilbake til hva som motiverer, gir glede og hva som er mine ønsker og mål i livet.

Bilde hentet fra google

En av tingene jeg setter høyt opp på lista over ting jeg liker å gjøre er reise, og nå for tiden er det Thailand som pirrer reiselysten. Vi har snakket om det et års tid, penger er spart og det eneste som gjenstår er å organisere ferien. Så dette er jo et mål i livet som er veldig oppnåelig! :) 

Jeg synes dette med motivasjon, mål og drømmer er veldig interessant. Hva motiverer deg? Og hva gjør du for å finne frem en dose indre motivasjon? Jeg blir kjempeglad for kommentarer om dette temaet! 

En av motivasjonene for å blogge er jo den gode responsen man får! ;)

Ha en finfin onsdagskveld! 

Klem
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar