torsdag 20. september 2012

Eplekassehyller!

Formen er ikke på topp om dagen, så det har vært stille her inne på bloggen min. Det er desverre bare slik livet er innimellom, og man kan ikke gjøre annet enn å håpe på bedre tider! Men, selv om formen ikke er til å skryte av, så kan jeg jo skryte av snekkerkjærsten. For han har nemlig satt opp "hyller" for meg på vaskerommet, innimellom alt det andre han driver med men som ikke vises så godt.


Jeg ønsket meg kasser som hyller etter å ha sett noen hjemmelagde kasser på en annen blogg. Så egentlig skulle min kjære snekker bygge noen til meg. Men, så var jeg så heldig at jeg fikk lov til å hente meg noen "ekte" kasser. Så dette er gode gamle eplekasser fra eplebygda Gvarv. Den som står på høykant er blitt modifisert litt ved at vi tok siden fra en av kassene som vi ikke fikk plass til og satte inn som ekstra hylle.

Potteskjulere er dekorative og har fått sin egen plass, duker og kluter har fått egne hyller, og jeg skal nok helt sikkert finne ting å fylle resten av plassen med! :)

Når alt nå er ferdig her inne, er jeg meget fornøyd med resultatet. Jeg har fått et kult rom med god benkeplass, hvor jeg kan legge sammen og stryke tøy. Det er plass til å gjemme unna treningssekker, en skotørker og store pakker med vaskemiddel. Vi slipper å tørke klær i stua eller på loftsua og snekkerkjærsten og minstemann har et sted å gjøre av skittent/vått tøy når de kommer hjem fra jobb og skole. HERLIG!

Kos dere masse videre denne torsdagsettermiddagen, og så håper jeg alle får en nydelig helg etterhvert! 

Klem
Vibeke

Følg med på bloggen fremover, selv om formen ikke er helt der den skal, så er det litt småprosjekter på gang! ;)

1 kommentar:

  1. Likte denne løsningen! Har tenkt på slik jeg også,,,men jeg orker ikke kjøpe kasser og så er det for liten plass her vi bor nå... Men en gang...!!! :-)
    Ha en finfin dag! Klemmer din vei!!

    SvarSlett