torsdag 27. juni 2013

Runden min!

Nå har jeg funnet meg "min vanlige runde" i skogen! Det er deilige, knappe, 3 kilometer. Med akkurat passe opp- og nedturer og massevis av røtter og steiner slik at jeg får trent stabilitet og balanse.


Perfekt for mine behov! :)
I dag gikk vi turen på 55 minutter, det var inkludert stopp for å kaste pinne i vannet med bikkja. Ellers går jeg den på mellom 50 og 55 minutter normalt. Og håper å korte ned tiden etterhvert! :)

Runden min går fra Voldsvegen til Voldsvegen, for dem som er kjent i området her. Dette er også et utgangspunkt for å gå til Piggen, som er en 10-toppern tur.

Jeg prøver å få gått denne runden 3 ganger i uka, i tillegg skal vi sakte med sikkert få med oss noen flere av toppene. Ja, og så tar jo manuellterapeuten min ferie, så jeg må finne disiplin ett eller annet sted i meg til å få tatt et par økter med styrketrening også. :)

Det er deilig å være i gang, og nå er det egentlig bare tålmodigheten det står på. Tålmodighet til å fortsette å ta det helt med ro, og øke på steg for steg. Slik at jeg slipper å gå på en smell, og bli liggende igjen. Men jeg har klekket ut en plan. Denne planen er skikkelig spennende. Og dersom jeg klarer å få det til, og alt går som jeg har planlagt, så er det nok mange rundt meg som kommer til å bli litt overrasket over mine valg. Noen av dere vet allerede hva jeg pønsker på, men foreløbig sier jeg ikke noe om det her på bloggen, det får bli en overraskelse hvis ting går som jeg håper! :)



Ha en fortreffelig torsdag da folkens! 
Og kom veldig gjerne med kommentarer i kommentarfeltet, det er ikke vanskelig og man kan til og med velge å være anonym! :)

Klem
Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar