fredag 28. juni 2013

Motto!

Når man virkelig skal gå inn for en endring, så er det godt med et motto. Jeg har funnet mitt;


Ikke bare har Nike et fantastisk slagord, men de har også treningsklær i det jeg vil kalle fornuftige størrelser. Det er ikke spesielt morro å prøve en bukse i den størrelsen man normalt sett bruker, og så er den alt for trang. Og man kan si hva man vil om at det er jålete med "fancy" treningstøy, men det er MYE mer motiverende å ta på seg klær man føler seg vel i når man skal ut og pese!

Så når jeg fant denne t-skjorta på salg i dag, så bestemte jeg meg der og da for å adoptere slagordet og la det bli mitt nye motto! :)
Jeg fant også en herlig løpetights. Ikke at jeg løper så innmari mye, jeg løper faktisk ikke i det hele tatt, men det er et fantastisk plagg å bevege seg i. Så når jeg er ute på tur, så er det i tights fra Nike (nå har jeg både kort og lang).

Og hvis dere legger merke til det, så har jeg en "dings" rett ved den ene hånda mi, under skjorta. Det er skritt telleren som er min nye venn fremover! :)


JUST DO IT. 

Klem
Vibeke

Dette er ikke et sponset innlegg, jeg er bare oppriktig glad i Nike treningsklær!
Kom gjerne med innspill og kommentarer i kommentarfeltet under. Hva er ditt motto, eller har du et favorittplagg som du bare digger å bruke når du skal være i aktivitet?

2 kommentarer:

  1. JUST DO IT! :) LOVE IT! Flinke du er vennen!! Mange gode klemmer!! :)

    SvarSlett