fredag 13. januar 2012

Te-boksen har fått selskap!

Ja, så lenge varte det... at te-boksen fikk bo i fred på benken...

Eller, den har jo stått der stort sett alene i ca et år, så kanskje det var på tide med litt selskap til den!?

Og hva er det som har fått æren av å gjeste benken til te-boksen?
Jo, det er noe så fint som en hel farm...

En reke farm for å være nøyaktig...

Vi har to akvarium fra før, ett i gangen og ett på rommet til minstemann.
Men jeg ville ha mitt eget lille søte kar... Med bare reker i... på kjøkkenbenken!
Og nå har jeg endelig fått det!



Jeg synes det er veldig fint med et sånt lite akvarie på kjøkkenbenken. Er liksom litt pynt med liv i, det skjer noe oppi der hele tiden. Og siden jeg ikke er størst fan av å stå på kjøkkenet, er det et fint innslag som gjør det litt mer morro å lage middag! :)

Det er ikke så lett å få tatt bilde av de små krypene som bor oppi der.
Men det bor 10 Kirsebærreker og 5 Krystallreker i akvariet.



Så nå går jeg her og ser på rekene dag ut og dag inn, og venter i spenning på om det skal bli små babyreker ut av det! Det hadde jo vært SÅ gøy!! :) (Jeg er fornøyd om de bare holder seg i live...)

Og så er det freddan folkens! Og sol her på Sørøstlandet.
Jeg gleder meg til solen begynner å varme, og man kan begynne å tenke på vårblomster igjen!
Har en glassveranda som jeg er veldig glad i, og der elsker jeg å pynte opp når det nærmer seg vår og sommer...
Bilder kommer når jeg begynner å gjøre i stand der ute... :)
Lurer bare på om jeg skal fortsette med lilla tema som jeg startet på i fjor, eller om jeg skal inn med helt nye farger igjen i år!? Noen meninger??

Kommenter gjerne innleggene mine, og trykk på hjertet i menyen til høyre dersom du liker bloggen min! :)
Husk at du kan like meg flere ganger, en gang pr. dag! :)
Ha en knall fredag og en deilig helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar