tirsdag 24. januar 2012

Endelig!

Har jobbet med denne kurven en stund, og endelig er den ferdig! :)

Den er heklet i bomull/lin, et garn som var ganske stivt å hekle med. Ble ganske fort sliten i armene av å hekle med det, og derfor har det tatt litt mer tid enn jeg trodde.


Men nå er den endelig her!
Ikke så stiv som jeg trodde den skulle bli, men etter en omgang med Sprite, og fyllt med garn, så står den ihvertfall nesten som jeg hadde tenkt! Uansett, jeg er fornøyd, og gleder meg over enda et hjemmelaget innslag i stua! :)

Jeg jobber også med kurvene jeg har fått inn bestillinger på, kjempemorro å få lage dem i forskjellige farger!
Og så skal jeg lage meg ei pute, og duk til skapet på toalettet!
Det kribler etter å sette i gang!

Ha en strålende uke folkens!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar