fredag 6. januar 2012

Dagens ferdigstillte prosjekt...

I dag har jeg gjort ferdig et av prosjektene som jeg har jobbet med den siste tiden.
Mine kjære glassbrikker i ny farge, og med kurv som matcher!

Denne gangen ble det jordfarger. Brun kurv og brikker i en farge som jeg synes minner om en krysning mellom krem og caffe latte. Veldig delikate farger.
Settet passer som et feminint innslag i et røfft hjem eller som et nydelig tilskudd i en allerede romantisk stil.




Kurven kan også brukes for seg selv, til å ha småting i.


Koppen er en av de jeg fikk til bursdagen min! :)
Jeg har veldig lyst å lage flere slike, i forskjellige farger. Men har jo ikke bruk for dem selv, så kom gjerne med bestillinger! :)

Ellers lager jeg og legger ut på Epla etter hvert! Jeg tar 159,- for settet.
Garnet jeg bruker heter Candy, og jeg synes det får en perfekt finish. Det er sånn akkurat passe glatt.
Og så kan det vaskes på 60 grader, noe jeg synes er en stor fordel når det skal brukes daglig.

Jeg oppfordrer fortsatt til å kommentere og like bloggen min!
Du kan trykke på hjertet i menyen til høyre en gang pr. dag for å vise at du liker bloggen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar