søndag 25. november 2012

Lamaze - Et godt julegavetips til de minste...

Gi barnet den beste starten i livet

Den underholdningen du gir til barnet, er med på å bestemme hvordan barnet klarer seg på skolen senere i livet. Det viser forskning på barns tidlige utvikling fra Yale-universitet i USA, som en av verdens førende forskere, Dorothy G. Singer, har stått i spissen for. 

Så det spiller en rolle hva du presenterer barnet for i de våkne stundene i løpet av en dag. Akkurat på sammen måte som det spiller en rolle hva slags mat du serverer. 

Ut fra det prinsippet, har forsker Dorothy G. Singer hjulpet til med utviklingen av Lamaze-lekene, slik at barnet får akkurat de impulsene og utfordringene han eller hun trenger. Alt fra valg av materialer, farger og lyder er skreddersydd ned til minste detalj slik at de passer de forskjellige utviklingstrinnene i barnas liv. 

Dermed blir barnets sanser - både fysisk og mentalt - stimulert maksimalt mens du går en tur med barnevogna eller når barnet ligger på teppet mens du lager mat. 


Dette er drageranglen Dee Dee - Fra dragens knirkende vinger til halen med rangle og speil er det masse underholdning som samtidig stimulerer barnas sanser. Fra 0 - 24 mnd. Pris 199,90,- 

Ikke akkurat en leke som minstemannen her i huset har noe glede av, men jeg takket ja til å presentere denne leken allikevel. Dette fordi jeg er veldig glad i leker som stimulerer barna. Dette er et veldig fint julegavetips til små barn synes jeg! 

Les mer på www.lamaze.nu, her finner du også liste over forhandlere i Norge. 

Ha en finfin dag! 

Klem
Vibeke

Dette er et sponset innlegg.



1 kommentar:

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett