torsdag 2. februar 2012

Leiligheten... (Del 3, gang og bad/toalett)


Gangen og toalettet har fått ett par strøk med maling, og så er det lagt samme gulv som i stua hele veien.


Jeg har desverre ikke noen førbilder her.
Men det var en gulaktig farge på veggene, og på gulvet lå det ett slitent linoleumsbelegg.













Lysestakene som henger på veggen var noe av det første jeg kjøpte når jeg skulle begynne å skape mitt eget hjem. De ble nok kjøpt sånn ca i 2000. Da bodde jeg i Porsgrunn, og de har fulgt meg land og strand rundt siden da, så disse er jeg veldig glad i.




Badet i leiligheten min var ferdig pusset opp.


Veldig blått og mørkt. Men med lite penger til oppussing var det ikke noe jeg kunne prioritere å gjøre noe med. Så det får være som det er. Det eneste jeg kunne tenkt meg å gjøre her er å male taket og listene hvitt, så langt har jeg ikke kommet meg enda.


Inne på toalettet har jeg satt inn et skap og et speil i "drivved" stil, dette tar opp stilen fra gangen. 



Jeg liker det rustikke preget, blandet med litt gammeldags romantisk stil.
Siden toalettrommet ikke har innlagt annet vann enn det som er til toalettet, føles det nesten litt som en utedo. Og da ble det perfekt med det litt grove materialet i skapet og speilet. Det eneste jeg mangler innpå der nå er en sort liten lysekrone med diamanter på, jeg leter fortsatt etter den perfekte krona!



Speil, speil på veggen der...




Kjekt med skap som skjuler det man har av nødvendigheter på toalettet!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar