søndag 12. februar 2012

Brune brikker...


Da er jeg nesten i mål med prosjekt "Brikkesett til Nord".
Det beige settet med brune brikker og beige kurv med brun kant er ferdig!


Dekk et koselig bord...


Eller lag deg en god kopp te, og nyt...



Og så er jeg så heldig at jeg har en kjempesnill farmor, som har mye nyttig liggende klart til enhver anledning... Når hun hørte at jeg har begynt å hekle, så fant hun frem et sett med 14 heklenåler som hun hadde liggende og skal sende til meg! Glede!

Siste settet som skal nordover i denne omgang, skal jeg hekle på mens jeg er på ferie på Gran Canaria! Bilder av dette, og reisebrev fra ferien kommer når jeg kommer hjem igjen!

Kommenter gjerne hva du synes om bildene, arbeidet mitt eller bloggen min!
Og dersom du liker bloggen, bli gjerne medlem i menyen til høyre! :)

Ha en flott søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar