lørdag 4. februar 2012

Dagens fangst!


Hei på dere!

Jeg har blitt veldig glad i å skrive blogg om interiøret, heklingen og reisene mine.
Men jeg har følt at jeg liksom ikke har fått til så veldig bra bilder, og at det derfor har blitt litt sånn halvveis... Er jo begrenset hva man får til med et mobilkamera.

Jeg har aldri vært av typen som husker på å ta bilder i tide og utide, derfor har ikke kamera stått høyt på prioriteringslisten for denne jenta. Men nå følte jeg at det var på sin plass...
Både for å få tatt bloggbildene mine, og fordi vi skal ut og reise igjen nå straks!

Det er ikke noen bilder med i dette innlegget, for det er jo ikke enkelt for kameraet å ta bilder av seg selv! Men etter en kjapp runde med butikkmannen på Expert, ble vinneren et Olympus kamera.

Olympus VR-320 for å være helt eksakt.

Så nå satser jeg på at min jeg og min nye venn Olympus skal klare å levere hakket bedre bilder til denne bloggen fremover! :)

Ha en nydelig lørdagskveld!

Kos

1 kommentar: