onsdag 21. desember 2011

Restegarn er også garn!

Da er det like før julen banker på døren, og det ryddes og vaskes i kriker og kroker.

Jeg, for min del, har rydda litt i garnrestene mine. Og resultatet ble en rund brikke på 26 cm i diameter som kan brukes enten som et lite sitteunderlag, eller kanskje et stort gryteunderlag.

Dette er brikken før den ble tovet....


... etter første runde med toving...


... Resultatet!
Fargen på bildet er litt misvisende, da det lilla er mer rødlig enn dette. På disse bildene ser den for blå ut.
Jeg har sånn smått begynt å tenke på salg av tingene jeg lager, rett og slett fordi jeg synes det er morro å lage ting, men jeg har ikke plass for, eller bruk for, alle tingene selv. Se linken under for å komme til butikken min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar