torsdag 29. desember 2011

Kurv til bordbrikker


Hei igjen, God jul og Godt nytt år til alle!
Håper alle sammen har hatt en fin jul, en deilig romjul og får en fin nyttårsfeiring.
Har ikke vært så mye trøkk på bloggfronten fra min side i julen, men jeg har da puslet med noen prosjekter.
Så jeg tenkte jeg skulle vise frem arbeidet mitt litt! :)

I høst har jeg heklet meg glassbrikker til å ha på stuebordet, og etter hvert som de ble ferdige og bunken vokste, så jeg ganske snart behovet for å ha noe å ha dem i.
Jeg kom over en fin idè på nettet, hvor en dame hadde heklet nydelige kurver som matchet bordbrikkene hun laget.
De hun laget var med søte kanter og perler og litt sånn stæsj, jeg er ikke riktig så "søt" av meg, så jeg gikk for en helt enkel variant.

Her er resultatet;




Er ikke så veldig lett å få tatt fine bilder med mobilkamera, så jeg beklager for kvaliteten på bildene. Men kurven er ihvertfall i en helt lys lilla farge, og bordbrikkene er grå! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar