fredag 30. desember 2011

Liten matte


Enda en matte er produsert!

Jeg syntes det var så gøy å lage sånne små matter, så jeg bare måtte lage en til.
Tuffa avgårde til garnbutikken igjen, og fikk med meg Hooked Zpagetti til matte. I tillegg fikk jeg med meg en pose full av godbiter som etterhvert blir til nye prosjekter, som jeg såklart kommer til å skrive litt om, og legge ut skrytebilder av! :)



Ikke så lett å få tatt bilder av sort og hvitprikket matte, men det gikk sånn høvelig...



Et lite nærbilde viser mønsteret litt bedre... :)

Nå er det jo sånn at jeg hadde jo overhodet ikke bruk for en matte til selv, men jeg måtte jo lage den allikevel. Matten er derfor til salgs, og den koster 250,-
Ta kontakt med meg hvis du er interessert, det er førstemann til mølla!

Eller du kan kjøpe den i Eplabutikken min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar