søndag 14. april 2013

En grå søndag i Grenland

Når været ikke er helt med oss, og vi ikke synes det er noe kos turvær, så er det godt å kunne prøve noe nytt! I begynnelsen av uka var vi så heldige at vi fikk et nytt spill i posten.


Vi har vært så heldige å fått et promo-eksemplar av spillet, som ikke er kommet i salg enda.
Minstemannen satte det på for en times tid siden, og jeg hørte et jublende "JAA!" når han fikk startet det og så hva det var. "Dette har jeg ønsket meg, og nå har jeg det!" var forklaringen på utbruddet.

Spillekroken vår :)

Ca en  time inn i spillet går jeg opp og sjekker ståa. "Spillet er dritbra!" får jeg 10-åringen. På spørsmål om hva som er bra med spillet, så svarer han at det er bra at han kan kjøpe ting og oppgradere. Han liker at det går an i spill.

Dette sier utgiveren av spillet;

                                        Sly Cooper – Thieves in TimeAfter 8 years Sly Cooper returns in a brand new epic, time-travelling adventure in “Sly Cooper – Thieves in Time” with his pals Bentley and Murray. Sly is having a good time with his girl friend, Camelita, while leaving Bentley as the keeper of the treasured “Thievius Raccoonus” – the Cooper family’s ancient book of master thievery. When Bentley discovers that pages of the book have begun to disappear in front of his eyes, he must round up the gang of the old friends – and save the Cooper Clan legacy from being destroyed forever.  The game can begin.
Thieves in Time will take players on a thrilling journey around the world filled with action-packed mission, engaging puzzle elements and much more.
Dette sier kritikerne:“It is more vibrant” – “A realistic gameplay experience” – “The biggest and most ambitious game yet with worlds two times the size of those previous Sly games”.
Spillet kommer i butikkene 27.03.2013, du kan sjekke ut mer om dette spillet på nettsiden her.

1 kommentar:

  1. Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett