fredag 5. april 2013

DIY - Heklet lue (Selges)

I påsken har jeg vært på besøk hos familien min i Nordnorge. Og med en mamma, en søster, en tante og en stemor som satt og puslet med håndarbeider rundt meg, så ble jeg inspirert til å pusle litt selv.

Oppskriften til denne luen fant jeg inne på Drops, men jeg har gjort litt om på den.

Cerise heklet lue, selges kr 200,-
Jeg har desverre et kamera som ikke gjengir fargene helt nøyaktig, og det irriterer meg (må kanskje investere i nytt snart...). Luene er heklet i  100% new wool, et garn som heter Hubro fra Dale Garn, og fargene er veldig klare og fine i virkeligheten. Spesielt den lilla luen får feil farge, den ser alt for blå ut her. Den er i en nydelig, klar advendtslilla farge.

Begge luene er heklet i damestørrelse, den cerise er en anelse større enn den lilla. Begge sitter fint på meg, og jeg er ca 58 cm rundt hodet.

Advendtslilla lue, Selges 200,-
Luene er til salgs og koster 200,- pr stk + event. porto. Jeg har bare en av hver, så her er det første mann til mølla!

Synes du luene var fine og ønsker å bestille? 
Ta kontakt med meg på epost; vibnyga@gmail.com.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar