mandag 10. desember 2012

Adventsprosjekt


Jeg startet med veldig friskt mot på dette prosjektet i begynnelsen av desember, og tenkte at dette var sikkert fort gjort....


Vel, jeg hekler veldig lite med det tynne garnet som heter heklegarn. Jeg er mer vant med vanlig bomullsgarn, og derfor tar jo dette en god del mer tid enn jeg trodde! Får trøste meg med at jeg kan bruke den til neste år dersom jeg ikke får den ferdig før jul! :)

Prosjektet skal bli en duk som jeg skal ha i gangen. Der har vi et smalt skoskap, som brukes mer til luer, votter og skjerf, enn til sko. Oppå dette skapet er det akkurat plass til litt pynt, og siden det ikke er det enkleste å finne en fin duk som er så smal, så bestemte jeg meg for å lage den akkurat i de målene jeg vil ha! (Jeg har vel heklet i overkant av 20cm og må ha omkring 80cm før jeg er fornøyd, så jeg har noen runder igjen...)

I dag skinner solen over ett hvitt Grenland, det er helt fantastisk nydelig!
Dagen skal fylles med litt "jobbing" hjemme, før det blir noen timer på jobb i ettermiddag. Videre utover i uken er det mye som skjer, men lite jeg vil snakke høyt om før ting er på plass.

Hva skal du fylle dagen, og uken, din med? :)

Ha en flott mandag! 

Klem
Vibeke


1 kommentar: