fredag 11. mai 2012

Show me yours, and I`ll show you mine...

Denne månedens utfordring, på fabelaktige Majas blogg Fabelaktiv, er "Vis meg ditt kamera".
Dette innlegget er mitt bidrag til utfordringen.

Jeg er relativt ny her i blogglandia, og også relativt ny med publisering av bilder.
Foto har alltid vært gøy, men frem til jeg begynte å blogge klarte jeg meg med kamera på mobilen! Jeg har hatt en lei tendens til å glemme å ta bilder selv om kamera har vært med, men det har det blitt en slutt på nå...


Foto byVibeke

Dette er mitt søte lille Olympus VR-320, 12,5x wide optical zoom og 14 megapixler, det er med dette kameraet jeg tar de fleste bildene til bloggen.

Alt skal foreviges, så minstemann og kjærsten bare rister på hodet av meg... :)

Som seg hør og bør må ethvert kamera ha en veske å ligge i når det fraktes rundt.


Foto byVibeke

Denne søte lille vesken fant jeg hos Accessorize. Jeg elsker den, og den passer perfekt til kameraet mitt.


Foto byVibeke

Lite kamera krever lite tilbehør!
Eneste tilbehøret jeg har til min lille Olympus er denne kabelen som jeg overfører bildene med!
(Ler litt)


Foto byVibeke

Bildene av min lille Olympus er tatt med min nye Samsung Galaxy Notes. Som forøvrig er større enn kameraet, men som er en genial mellomting mellom telefon og nettbrett. Litt vanesak at den er så stor, men med bruk av høytaler/handsfree så fungerer den helt fint for meg!

Drømmer selvfølgelig om speilrefleks, men foreløbig får jeg klare meg med Olympusen min.

Hvilket kamera bruker du?
Klikk deg inn på Fabelaktivbloggen og bli med på utfordringen du også!


1 kommentar:

  1. Så fint at det ikke bare er meg som har lite kamera ;) klem Hege

    SvarSlett