fredag 4. mai 2012

O herlige fredag!


Da er fredagen her, og helgen står for døren!


I dag har jeg vært og gått tur sammen med min kjære, til et sted som heter Vealøs Kapell. Det er nesten opp til Vestre Vealøs, som rundt juletider er kjent for å ha belysning formet som et juletre i en stor mast som står der oppe. Den vises godt i Porsgrunn og Skiensområdet! Vi skulle helt opp til masta, men siden min kjære måtte en tur på jobb, rakk vi desverre ikke å gå hele veien. Men det ble tilsammen rundt 3 km så med den formen jeg er i om dagen, så er jeg fornøyd! :)

I kveld blir det Plumbo konsert på Ulefoss, i morgen skal jeg til Gardermoen og hente niesa mi, på søndag er det konfirmasjon og på mandag skal jeg følge min kjære niese til Oslo, hvor hun skal være statist for TV2.

Full fart her med andre ord!! :)

Hva skal dere gjøre i helgen?

Ønsker dere alle en nydelig helg, uansett hva dere skal!

Klem! :)

1 kommentar:

  1. God helg!!! Her er det konfirmasjon i morgen.
    Ha en fin kveld! Klemmer.

    SvarSlett