onsdag 30. mai 2012

En krone mens jeg venter...


Mens jeg venter på at min kjære "kjærsten" bygger ferdig innmaten i skyvedørsgarderoben på rommet vårt, så slenger jeg meg rundt med et lite innlegg til dere! :)

Et slott må jo så klart ha minst en krone, og i går kom jeg over den perfekte krona til det lille vinduet i gangen, akkurat i trappa opp til 2. etg.


Fant denne nydelige lille tingen på Frk. Flora, på det nye senteret på Porsgrunn Porselen.




Jeg falt pladask for den søte krona, med en nydelig hengeplante oppi. Og når damen i butikken kunne fortelle at denne må få "tørke ut" før du vanner den igjen, ja da var det ingen tvil. Perfekt for en som har for vane å glemme å vanne blomstene! :)

Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne inspirasjon for å innrede et ganske lite vaskerom?
Tips i kommentarfeltet mottas med stor takknemlighet! :)

Ha en staselig kveld dere, så kommer jeg plutselig tilbake med nye innlegg etterhvert som det blir presentabelt rundt meg... ;)

Klem
Vibeke

4 kommentarer:

  1. Så fin den var!!! En krone verdig for en dronning! hehe.. Ha en fin kveld vennen min! klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Nå gjelder det bare å holde liv i den! :)

      Klemmer

      Slett
  2. Har forresten en liten hyggelig ting inne hos meg i dag til deg! :-)

    SvarSlett
  3. Det var en sjarmerende krone :-) Pass på at planten (Marmorlanterne) får lys, spesielt om vinteren. Jeg mener likevel av erfaring at den ikke bør tørke helt ut... Har jobbet i blomsterbutikk og masse erfaring m planter hjemme! Ellers har jeg også en krone til å ha over plante ;-) Vi får se etterhvert hva som dukker opp av bilder !!! Litt treg t komme igang der inne...

    SvarSlett