torsdag 7. april 2011

Torsdag...

Så var torsdagen her igjen da, med nydelig vær på Østlandet.
Metrologene lover at våren kommer på besøk i helgen, og det er gjest jeg tar i mot med åpne armer!
Da blir det kanskje at man må innom en eller annen blomsterhandler og gjøre terassen vårklar og hyggelig med friske vårblomster...

Ukene flyr fort, og nå gleder vi oss til vi skal ut og reise utpå vårparten.
Skal til Nord Norge å treffe famile og venner.
Med Nord Norge mener jeg Meløy kommune. Glomfjord, Reipå, Mesøya og Holandsfjorden er vel stedene som kommer til å få besøk av oss. Vi gleder oss til det årlige påskerennet, deilige dager på hytteturer både på Mesøya og i Holandsfjorden.


Dette er hjemkommunen min, og dersom man er glad i natur bør man absolutt prøve å reise dit engang. Der er aktiviteter både sommer og vinter, eller man kan benytte fjellene til turgåing på egenhånd i merkede løyper.
Kommunen har også en av norges isbreer, Svartisen, hvor man kan være med på brevandring.
Sjekk ut svartisen.com for mer informasjon.

Litt lenger utpå våren har jeg hørt rykter om at det blir en tur til Praha. Har aldri vært i Praha, så det skal jo bli spennende å se hva den byen har å by på. Har lest litt, og hørt litt av andre, og det virker som at billig øl og sko er viktige ingredienser... Siden å reise er noe av det beste jeg vet, så tenker jeg at jeg nok skal klare å kose meg uansett hva turen måtte by på.

Kom gjerne med tips i kommentarfeltet dersom du har noen gode erfarigner fra Praha! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar