fredag 1. april 2011

Helg! :D

Så står nok en helg og banker på døren...

Rart det der, hvordan man lengter etter helgen på mandag, og tenker at det er så leeenge til det er helg igjen. Men så vips, så er den plutselig her. Og denne helgen kommer sikkert til å gå like fort som alle de andre helgene...

Men, jeg skal nok klare å kose meg i helgen selv om den går fort.
Jeg skal få med meg en turnering i Innebandy, rydde og ordne litt hjemme, dra innom en bursdag, slappe av og kose meg med god mat og drikke.

Dersom været holder seg, og tiden strekker til,  så kan man kanskje begynne å tenke på å ta frem syklene, og klargjøre dem for våren. Må jo begynne å trene nå, skal jeg være klar til å sykle langs Telemarkskanalen i sommer! :)

Ha en fortreffelig helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar