torsdag 28. juni 2012

Månedens sikleliste - Juni

I juni har jeg stort sett vært "innlagt" på kurbadet i Vikersund, og mye av kveldene har gått til å sikle over interiørblader og grubling over hvordan jeg skal innrede ferdig hjemme når jeg kommer hjem...

Vaskerommet skal få seg en total overhaling.
Jeg har kjøpt inn hylle, skittentøyskurver og vegghengte tørkestativ fra Ikea. Jeg mangler bare benkeplaten som var utsolgt. Og så ønsker jeg meg den ene veggen malt, eller tapetsert slik at den ser ut som betong.

Bildet er lånt fra Landstil.no
Som for eksempel denne, fargen heter Elephant Skin og malingen kommer fra Pure & Original.
Det er kun utvalgte butikker som selger denne malingen i Norge, og Landstil.no er en av dem.

På veggen kunne jeg tenkt meg å hatt kasser som hyller. Det har jeg sett flere plasser, og jeg synes det er kjempestilig.
Kanskje noe sånt som dette?

Bildet er lånt fra Regines Kreativiteter
Kom over dette bildet når jeg søkte på kassehyller på google. Ble sittende å sikle litt på flere av bildene til Regine, så det er absolutt verdt å ta en tur inn til henne. Kassene kan jeg kanskje få snekkerkjærsten til å lage for meg, så får jeg dem akkurat etter målene jeg trenger! :)

Til kjøkkenet ønsker jeg meg et par eksemplarer av Margrethe bollen fra Rosti Mepal.

Som for eksempel dette settet med tre boller, og så ønsker jeg meg selvfølgelig tilhørende lokk! :)
Det er ikke det at jeg ikke har boller nok på kjøkkenet, med disse er bare så lekre, de har lokk og så er de robuste. Og så kan man vel aldri få nok boller?

Hva har du siklet på i juni? Noen store eller små ønsker, drømmer eller ville fantasier?
Del gjerne i kommentarfeltet!! ;-)

Ha en nydelig torsdagskveld! :)

Klem
Vibeke

2 kommentarer:

  1. Jeg har alt for mye mye "jeg har så lyst på"...
    Og når vi skal på ferie så kommer jeg nok til å finne noe som blir nytt i heimen tenker jeg.. :-)
    Ha en finfin kveld! Likte den malingen på veggen forresten! :-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du brukte bildet mitt!:))
    Gleder meg til å se den ferdig når tiden din strekker til!:))
    Ha en fin kveld!
    Klem, regine

    SvarSlett