torsdag 7. juni 2012

Kjøkkenlampa fikk nytt liv...

I blokka, der vi bodde før, hadde vi denne lampen hengende over kjøkkenbordet.
Jeg liker lampa veldig godt, og hadde ikke lyst til å forlate den der...
Vi tenkte lenge og vel, før ideen om å ha den i trappeoppgangen tok form.


Kjærsten var skeptisk til å ha en hengelampe i trappen, men jeg fikk han til å henge den opp allikevel. Og jeg tror nok han synes det var greit når den først kom opp... :)
(Ikke spør meg hvordan vi fikk den opp der, det var ikke mange HMS regler som ble fulgt under monteringen, så jeg tror ikke den historien egner seg på trykk...)

Hva synes du?

Snart er helgen her, og da skal jeg hjem til min kjære igjen! Gleder meg... :)

Kos dere med torsdagskvelden!


2 kommentarer:

  1. Hehe....ser smashing ut der!!!! :-)
    Nå må jeg komme meg i seng!! Ha en fin fredag vennen!! :-)

    SvarSlett
  2. Den passet kjempegodt. Lekker!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett