onsdag 30. mars 2011

Midtukes...

Da var vi midtveis i nok en uke.

Jeg synes tiden går ufattelig fort. Det var jo akkurat jul, og så vips så er det straks påske!
Men det er jo deilig da, at det blir lysere og varmere i været. Det betyr at jeg snart kan begynne å sette ut blomster på terassen, og plante de årlige sukkererterfrøene. Digg! 

Gleder meg til strandliv, sykling og turer i sommerhalvåret.
Vi har snakket om å ta Victoria opp Telemarkskanalen, og sykle nedover igjen, det er en tur jeg lenge har hatt lyst til, så det håper jeg vi får til i år. Så blir det nok mange turer i skog og mark, og forhåpentligvis noen teltturer også. Er noe eget ved å ligge i telt... :)

Men foreløbig er det jo bare å drømme seg bort til varmere dager, mens man får tiden til å gå med andre sysler i det deilige vårværet vi har på Østlandet for tiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar