søndag 29. juli 2012

Vesterås Mælarcamping

Denne sommeren har vært hektisk, og jeg henger veldig etter med bloggingen!
Jeg har mange bilder og opplevelser jeg vil dele med dere, og det kommer etterhvert som jeg får tid...

Første stopp på ferieturen vår, Vesterås Mælarcamping i Sverige.


Campingen var hyggelig nok, vi hadde hytte med eget bad, så vi testet ikke servicebygningen, men vi var veldig fornøyd med at resepsjonen hadde åpent til 22. Der hadde de en liten butikk også, så vi fikk kjøpt oss litt snacks og et par lettøl som vi koste oss med på kvelden! :)

Vi spiste på gatekjøkkenet som ligger i tilknytning til resepsjonsbygget, og de serverte helt grei mat. Ingen stor kulinarisk opplevelse, men heller ikke noe spesielt å klage på. Menyen sa endel om hva slags camping dette er, da den het Raggarmeny. Dette er nok en typisk raggarekamp, og hver hytte var faktisk utstyrt med katalog fra Biltema! :) Dette falt selvfølgelig i god jord hos min bilfrelste kjærste.

Det som falt i god jord hos de minste på denne stoppen var selvfølgelig stranden!
Selv om solen glimret med sitt fravær, så var det opphold akkurat lenge nok til at de fikk bada og lekt seg litt.

Nå er det film og sofakos her hos meg, hvordan er den perfekte søndagskveld for deg?
God søndagskveld alle... :)

Klem
Vibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar