tirsdag 24. april 2012

Sukkersøtt...

I helgen var jeg på roadtripp for å få tak i mitt lilla cafe sett, som jeg skal ha på trappen på det nye huset når vi flytter inn.

Dere får desverre ikke se bilder av det enda, men på turen kom vi over et bakeri som hadde laget gigantiske pikekyss i alle mulige farger og varianter. Dette ga selvsagt litt inspirasjon til å prøve seg... Så dette er min første ladning med pikekyss! Og kanskje, hvis disse faller i smak, så kommer jeg til å prøve meg på flere varianter... :)


Jeg prøvde å få dem rosa og lysegrønne, men de grønne ble mer gule!
I dag har jeg vært på Jernia og kjøpt pastafarge fra Caca, så til uken blir det noen (forhåpentligvis) knæsje pikekyss på kjøkkenet her... ;)
Ha en fin tirsdag og en flott uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar