søndag 18. mars 2012

Leiligheten... (Del 5, soverom)


I disse dager holder jeg på med finpuss av leiligheten for salg!
På mandag kommer fotografen, og hun skal få leke seg igjennom leiligheten og ta nydelige bilder. Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for at det skal bli så innbydende som mulig her til fotografering og etterhvert visninger.

Nå i helgen er det soverommene som har fått seg en runde.
Jeg har fått god hjelp av kjæresten min, og det er ikke rent lite som har blitt ryddet vekk eller kastet i denne prosessen. ALT unødvendig stæsj er fjernet, senga til minstemann er malt, kommoder er flyttet rundt på, og diverse gardiner, puter, tepper og lamper er kjøpt inn for anledningen, slik at alle rom skal ta seg best mulig ut!

Gutterommet har har fått en litt stilig "storgutt" look...


Her ryddet vi bokhyllene, og la alle "overflødige" leker i kasser som er satt i boden. Vi malte sengen hvit, og så kjøpte vi inn nytt sengesett, det stjernemønstrede teppet og denimputen.

Soverommet mitt er i litt roligere stil...




Her hadde jeg det meste for hånden, det eneste som er nytt her er gardinene, de minste hvite putene, lampene og knottene på kommodene. Før vi startet her inne var rommet fyllt til randen. Det sto to kommoder til her inne, en trimsykkel ble brukt som klesstativ og nedenfor senga lå det diverse klær som var brukt en gang.


Ble veldig fornøyd med de nye lampene!

Man kan vel si det sånn at jeg kanskje burde tatt den opprydningen for lenge siden egentlig. Men, men... Nå er det gjort, så da får jeg nyte "luftigheten" frem til vi flytter inn i huset vårt i slutten av mai! :)

Ha en nydelig søndagfolkens!!


2 kommentarer:

  1. Kommer du hit og tar en shining også?? hehe.. Lykke til med boligsalget! :-)

    SvarSlett
  2. Hehehe... Ja, kanskje det!? Takk! Gleder oss veldig til å flytte inn i nyhuset. Skal bli morro å shine litt der ihvertfall! ;)

    SvarSlett